Spójny i silny wizerunek firmy stanowi dziś istotną przewagę konkurencyjną. Zwłaszcza obecnie, kiedy funkcjonujemy w niepewnych oraz nieprzewidywalnych czasach, silna reputacja może istotnie wpłynąć na ostateczny wybór konsumenta. Niestety, wciąż wielu z przedsiębiorców odkłada element budowania marki na drugi plan, co już na starcie może znacząco utrudnić pozyskanie zaufania wśród potencjalnych klientów. W obliczu sporej rywalizacji i dużej konkurencyjności rynku, praca nad pozycjonowaniem firmy może stanowić ogromny klucz do sukcesu.

Instagram, Facebook i Twitter to aktualnie najpopularniejsze social media na świecie. Codziennie te witryny odwiedzają miliony osób. Kontaktują się ze znajomymi, wstawiają zdjęcia, obserwują swoich ulubieńców. W łatwy sposób umożliwiają komunikacje międzyludzką w odległości wielu kilometrów. W jaki sposób to następuje? Dowiesz się tego w tym artykule!

Dumnie brzmiąca nazwa content marketing to nic innego jak marketing treści. Jest to strategia marketingowa polegająca na przyciąganiu uwagi użytkownika za pomocą regularnie tworzonych, ciekawych i interesujących treści. Różni się od innych tradycyjnych form marketingu, będącymi często chwilową zachętą dla klientów, gdyż skupia się w pełni na budowaniu stałej i długotrwałej  relacji z odbiorcą, angażując go na dłużej. Content marketing jest, więc świetnym rozwiązaniem nie tylko na promowanie marki, ale również budowanie zaufanie i szukanie stałości w relacji marka-klient.

Biuro prasowe stanowi wyspecjalizowane narzędzie, która pozwala na zarządzanie komunikacją pomiędzy określonym podmiotem (firmą, przedsiębiorstwem, instytucją publiczną) a gronem dziennikarzy.  Umiejętność prowadzenia i zarządzania takim biurem jest bardzo ważna dla kształtowania wizerunku firmy, wzmacniania jej pozycji na rynku i budowania zaufania wśród odbiorców.

Młodzi ludzie spędzają w internecie wiele godzin dziennie. W ślad za nimi coraz częściej podążają także starsze pokolenia, które wyposażone są w smartfony i komputery. Ponadto świetnie odnajdują się oni w sieci, a poszukiwania różnego rodzaju ofert czy promocji sprawia im niemałą przyjemność.